good day

Tänkte bara titta in och säga godnatt.. Klockan går alldeles för fort när man har trevligt och jag ska upp om 7 timmar så jag har hoppat i säng och ska alldeles strax släcka ner här. Jag har iallafall haft en av dom mest underbara kvällar på väääldigt länge och allt har varit helt toppen och perfekt. Imorgon är det först halvdag i skolan och sen jobb hela kvällen. Sen måste jag hem och råplugga igenom massa saker för på måndag är det prov igen. Kommer bli långa dagar med sena nätter fram till måndag nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Daniel!

Du borde bli modell. Du är skitsnygg på bilderna! Och i verkligheten förstås :-)

Kram Maya

2011-04-12 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0