Hemstudier

Ledsen att jag inte skrev någonting igår men det var fullt upp och jag hann inte med. Först var jag i skolan hela dagen, vi fick tillbaka våra prov och jag var ett halv poäng ifrån att ha alla rätt så det känns okej. Sen hade vi lektion om åldrande och demens. Vid halv tre tackade jag för mej och åkte till jobbet. Träffade the big boss, fixade lite med mitt schema och sen hade jag en ny tjej på intro under kvällen..

Hem och däckade i soffan typ, sen kom en kompis över jättesent och hängde ett tag och nu jag är uppe på bena igen. Precis duschat och klätt på mej. Ska träffa Lena inne i stan idag för att äta lunch och sen plugga tillsammans. Idag har vi hemstudier och inget jobb står på schemat så det känns lite skönt.

Tjiingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0