Kämpar på!

Har legat sjuk sen i onsdags men nu mår jag en aning bättre och precis kommit ut ur duschen. Proppat kroppen full med alvedon och ska röra mej mot jobbet om en liten stund. Dom senaste dagarna har bara bestått av att sova och plugga, sova och plugga. Nu får det bära eller brist, jag tror inte jag kan ta in mera än vad jag gjort och det känns som om att jag fått ganska bra kläm på det. M var över på fika idag och då passade jag på att bli förhörd och då satt allting på plats. På måndag är det prov och alla kunskaper ska sättas på prov. Ska renskriva mina anteckningar en gång till och korta ner allting och sen läsa på ett par gånger, läsa igenom kost, dryck och näring lite mera och sen får det vara. Jag kan inte göra mera än mitt bästa.. Och jag hoppas det går bra. Jag har aldrig varit någon pluggmänniska och jagkan väl inte påstå att jag är särsillt förtjust i skolan nu heller men jag kämpar på och ska nå mitt slut resultat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0