Måndagmorgon.

Natten har blivit till morgon och jag har drygt en timme kvar här på jobbet innan jag kan gå och byta om. Det har varit en lugn natt och vid några enstaka tillfällen har jag fått kämpa för att hålla med vaken men det har gått bra! Ska hälla i mej ett par koppar kaffe innan det blir dags att promenera ner till bussen och åka iväg till skolan för att göra provet. Trotts att det varit en lugn natt så har jag inte orkat läsa en sida i skolboken eller pluggat någonting utan det får gå som det går nu. Fast det känns som om att det kommer gå bra. Det mesta sitter där det sitter. Det kommer bli så skönt när den här veckan av pluggångest är över i eftermiddag och jag kan slappna av lite, gissar på att det kommer vara en trött kille i skolan idag så det kommer bli mera än skönt att krypa ner i sängen där hemma i eftermiddag.

Städningen som jag inte hann med igår får jag ta en annan dag i veckan och sen fick jag inte tvättid förens på söndag så jag måste springa ner till spontvättstugan och slänga in en maskin med kläder om det är ledigt, men det är ingenting jag orkar tänka på just nu. 

Ha en riktigt fin dag gullisar! 

Jag har skrivit ihop ett inlägg här under natten som jag fortfarande är osäker på ifall jag ska publicera eller inte. På ett sätt vill jag göra det och på ett annat sätt inte. Vi får se vad som händer ikväll, kanske dyker det upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0