my day

Halloj!

Jösses vad den här dagen har gått fort.. Sängen var lite för skön i morse så jag kom upp ett par timmar senare än vad jag hade tänkt mej. Men jag skrev klart det sista på inlämningen och skickade in den och sen tvättade ja upp sängkläderna lite snabbt så de blir mindre på söndag att tvätta. Det finns kläder och blir över som måste bli rena liksom, haha.. Det var fan ett helvete att få in täcket i påslakanet sen alltså, har ett dubbeltäcke som jag älskar och sist ja bäddade rent fick jag hjälp med täcket. Gaahh, vet inte hur länge jag höll på innan ja blev nöjd. Men nu är det som sagt färdigt och jag älskar känslan av att sova första natten när man kryper ner i sängen och sover i nytvättade sängkläder, det är så skönt.. Tråkigt bara att sova själv inatt.

Jobbade ifrån 16-21 ikväll och vi hade en lugn och skön kväll på jobbet. Hem och fastnade ett tag vid datorn och sen tog jag en lång skön dusch. Så fort jag är stressad märks det direkt på ansiktet så ja pysslade om det lite extra. Har puttsat upp alla mina skor med läderfett så dom är fina och snart är dags att släcka ner datorn här och sova. Först ska jag bara leta rätt på ett skoställ som jag vill ha för det fattas i lägenheten, vill ha ett vitt. Måste ta mej till IKEA någon dag oxå för att köpa lite små saker som jag märkt saknas nu när man bott in sej i lägenheten.

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0