Time to sleep.

Har precis kommit hem efter en natt på jobbet och krypit ner i min underbara säng nu. Tröttheten börjar komma ikapp och det dröjer nog inte lång tid tills jag ligger med huvudet på kudden och snusar gott fram till i eftermiddag. Det har varit en lugn natt, lite för lugn för min del men jag har hunnit plugga en hel del vilket känns skönt. Längtar tills den här pluggveckan med ångest och provet är över så jag kan fokusera på annat i livet oxå. Jag vet inte.. Men jag tycker inte att skolan är rolig alls och jag vet inte vad ja ska göra för att börja tycka det heller. Självklart vill ja ha den här utbildningen och jag kommer klara av det, men ja tvivlar bara på det jag gör vilket är riktigt dumt eftersom ja har goda chanser till att få mer än bara G fast de känns som om att ja knappt fattar någonting alls. Allt är så snurrigt.. 

Nää om ja kanske skulle säga nattinatt nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0