Tummen upp!

Efter en lång dag tänker jag tända upp hela min lägenhet med massa levande ljus och hälla upp ett glas vin medans ja väntar på att mitt sällskap pallrar sej hit och spenderar kvällen med mej. Känner mej sjukt nöjd med dagen som varit, igår kan jag helt ärligt säga att allting var upp och ner och det var inte långt ifrån att ja bara vill skita i skolan och allt.. Men idag är jag helt på banan igen och det jag har fått gjort känns väldigt bra, de fattas några som detaljer på min uppsats som ja fixar imorgonbitti för nu orkar ja inge mera och sen skickar ja in skiten. Har två veckor kvar till ett stort prov, sen ska dom flesta ut på praktiken jag slipper och sen är det inte långtid kvar tills kursen är slut. Och ja kan inte stika under stolen med att de ska bli väääldigt skönt. 

Gullisar, hoppas ni får en lika fin och mysig kväll som jag.
Tjingeling..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0