Tooorsdag.

Kom hem och la mej på sängen efter lunchen och pluggandet med Lena idag för att vila en kort sekund men jag somnade till. Blir så enormt trött av all stress med att hinna med allting nu och den här jävla förkylningen som aldrig vill ta slut. Febern har jag sluppit sen några dagar tillbaka men jag går runt med en hosta som heter dugga och inte vill ge med sej. Att jag röker under tiden och sover alldeles för få timmar är nog ingen hjäälp..

Det blev iaf ett par underbara timmar med fina Lena över en god lunch och massa snicksnack, det var galet länge sen vi träffades så vi hade mycket att ta igen. Vi satt också och kollade på flygbiljetter till London, med lite tur får jag ihop det med mitt schema och vi kan komma iväg några dagar. Det känns verkligen som om det är något som jag skulle behöva nu för att varva ner lite. Dock ser det ju inte allt för lockande ut men jag hoppas.. Att vara ledig två-tre dagar ifrån skolan kan ju inte vara hela världen. Egentligen skulle ja ha åkt och köpt en ny klocka idag som jag spanat in flera månder men när jag väl var inne i stan gick tiden alldeles för fort och jag glömde bort det på hemvägen, typiskt... Hann in på H&M på götgatsbacken iaf men dom hade flyttat herravdelningen en våning ner och den var minimal så det var inte ens värt att titta efter något. Så ja gick hem tomhänt, precis som ja gjort dom sista veckorna. Bra Daniel!! 







Just nu: Ligger i sängen och pluggar, ska skriva klart det sista på en inlämning innan jag skickar in den och sen tar jag helg ifrån skolan tills på måndag. Ikväll tänkte jag var duktig och laga middag här hemma och unna mej med ett litet glas vin eftersom jag inte börjar förens 16 imorgon på jobbet. Men jag måste gå upp i ottan ändå och städda lägenheten, även om det bara var lite mindre än två veckor sen jag gjorde en STOR städning så syns allt damm så fort eftersom jag har svarta möbler. Förhoppningsvis är spontantvättstugan ledig så jag kan slänga in ett tvätt med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0