Down.

Har inte min bäst dag idag och känner mej allmänt nere och lite små deppig. Det jobbigaste är ändå när man inte kan sätta fingret på exakt vad det är utan det är små små saker som samlas ihop och blir en stor klump och man inte får någon ordning på det. Det är mycket längtan och saknad idag, känner mej förbannat ensam och vill så mycket saker som jag inte kan genomföra för stunden.

Är ledig nu på dagen och har ett par timmar att slå död på här hemma. Ligger i sängen och myser i min älskade sparkis och tänkte försöka sova ett tag till innan det är dags att klista på sej leendet och lite kläder och röra på sej mot stan. Ikväll blir det middag med min fina Adam som det var tusen år sen jag träffade och sen blir det vidare till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0