Extra..

Det fattas folk på jobbet ikväll så jag har blivit inringd för att jobba 16-21 ikväll. Egentligen skulle jag ju ha träffat en kompis ikväll över en fika men vi har ändrat det till nästa vecka och om jag inte är för trött efter jobbet sticker jag iväg till en annan vän och hänger ikväll. Har varit uppe sen sju i morse så det finns risk för att jag bara vill åka hem för jag ska nämligen upp tidigt imorgon igen för mitt första möte.

Tänkte knalla ner till centrum och lämna in en paket på posten med ett par skor jag ska skicka tillbaka till Nelly och sen ska jag springa in på onoff och kolla det där med mobilen innan jag måste ta bussen till jobbet.

Eftersom jag ändå byter om till jobbkläder senare orkar jag inte svischa om och sätta på mej något speciellt idag så jag kör på min nya favorit med skinnjacka. Tycker faktiskt det inte så så tokigt ut... Som ett par mjukisbyxor och en hood fast ihop sydd, haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0