Fredag.

Åååh... Det är så typiskt att det är min jobb helg just den här helgen när det händer massa roliga saker jag vill göra. Fan oxå.. Ikväll har en av mina fina vänner inflyttningsfest och sen ska dom dra ut senare på kvällen och imorgon är det en stooooooooor fest med massa människor som en kompis kompis till mej håller i. Och jag hade så gärna gått på dom båda och kopplat bort allt jobb för en helgen men tyvärr... Det går inte hur gärna jag än vill och skulle behöva det. Två nätter kvar, tjohooo...

Har precis tagit mej upp ut sängen efter att legat och znooosat väckarklockan i en timme. Idag är jag en trött kille! Var så skönt att komma hem och krypa ner i sängen alldeles ensam i morse och breda ut sej för jag har sovit hos en vän ett par dagar nu efter jobbet för att jag inte velat sova själv tidigare. Har ett paket på lite kläder på posten att hämta ut som jag glömt bort att jag beställt och sen ska jag springa förbi och köpa en jacka på rean ifall den finns kvar så jag måste börja göra mej i ordning här. Betalade alla räkningar i morse och satt in halva lönen på ett fondkonto så nu känner jag mej nöjd. Vill bara att den här äckliga snön ska försvinna så jag kan snöra på mej conversen och skutta omkring i, börjar med ett par vita så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0