Fredag.

Jag har legat i min säng och gråtit hela kvällen utan att kunna sluta, försökt torka bort mina tårar men det har bara kommit nya hela tiden. Har tittat på flera avsnitt utav Sofias änglar och det var två av dom avsnitten som verkligen berörde mej rakt in i hjärtat. Aj satan vad ont det gjorde och jag kände så för familjerna. När det kommer in barn i bilden som får växa upp utan en föräldrar blir jag extra blödig. Det fanns platser som inspelningen ägde rum på som jag varit på eftersom jag hade en före detta god vän som varit där oxå.

Ena dagen kan familjen vara hel och samlad och bara över en natt så blir dom berövad på allt. Usch.. Det får en att tänka på vad som är viktigt här i livet och vad som betyder något. Vem som betyder något.

Annars har det varit en bra kväll. Sitter och dricker ett halvtglas vin och ska strax krypa ner med boken i sängen och läsa en stund. Har tittat som en tok efter lägenheter ikväll och ringt ett flertal men annonsen hinner ju inte ens ligga ute mer än ett par timmar innan den är uthyrd. Känns lite hopplöst igen och jag känner mej så maktlös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0