Godmorgon tisdag

Jag åt ingen middag igår kväll innan jag somnade framför filmen så den här tidiga morgonen kurrar min mage av hunger och jag sitter vid köksbordet och myser i min One piece medans nudlarna står på spisen och kokar. Min mjölk är slut så jag får klara mej både utan kaffe och oboy men när jag vaknat till liv lite mera ska jag ta en promenad runt vatten och då passar jag på att ta en sväng in på affären.

Har inte styrt upp några planer förens vid 17.00 i eftermiddag så dagen är rätt så oplanerad just nu. Väntar på att en kompis ska vakna till liv så får vi ses ifall vi ska ses innan, annars hinner jag lämna in min mobil på lagning för det gjorde jag aldrig igår och sen ska ja ringa till skolorna och CSN idag. Ska försöka tjata till mej att ja får mitt CSN kort redan nu fast ja inte börjar förens i mars för då får jag rabatten och kan köpa mitt gymkort nu. Känner att jag verkligen måste komma igång för min rygg gör ont och jag tror att jag kommer bli mycket mera pigg med lite träning i mitt liv. Har ju nästan lagt av att dricka alkohol helt nu och jag har skippat all snabbmat utan försöker laga "riktig" mat så gott det går nu sen ett tag tillbaka, äter jag ute försöker jag äta någonting mera nyttigt än en hamburgare.. Det handlar inte om att jag ska banta eller gå ner i vikt utan snarare bygga upp muskler och få en lite mera sundare livsstil. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0