Helgen.

Hoho...

Nu har jag jobbat min sista helg ute i Huddinge och det är med blandade känslor som jag säger hej då till dom allihopa. Det kommer bli väldigt tomt även om det ska bli skönt att slippa den långa resvägen. Men några i personalen tror ju att ja kommer komma tillbaka när jag vilat upp mej lite och vem vet... Det kanske jag gör någon gång i framtiden.

Igår slutade jag och Sofie jobbet samtidigt så vi bestämde oss för att gå och ta ETT glas vin efter jobbet. Det blev betydligt fler glas än så men vi hade en jättetrevlig kväll med massa skratt och det var helt klart värt huvudvärken i morse när jag vaknade. Men jag var en aning tröttis då jag inte var hemma förens halv fyra i morse och somnade nog säkert inte förens vid sex, haha..

Men vi har haft en fin dag på jobbet och nu har jag precis kommit hem efter att fått stå och vänta på pendeln över en halvtimme i kylan. Ikväll blir det väääldigt lugnt, har krypit ner med datorn i sängen och tänkte sätta på någon film om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0