Hur ska jag orka?

Just nu har jag ingen aning om hur jag ska orka den här sista natten men på något sätt kommer jag klara av det. Febern är sådär äckligt hög igen och mitt huvud dunkar något förskräckligt. Ögonen svider jättemycket och jag toksvettas och fryser om vart annat, hela min kropp gör ont och värker. Egentligen borde jag inse att det bästa är ifall jag sjukskriver mej inatt men det tänker jag inte göra för då förlorar jag så mycket pengar då det är helg och jag behöver dom där extra pengarna för en speciell sak nu.

Ska peta i mej lite mera alvedon, dricka massa té och äta glass. Sova lite till om jag kan. Har ingen matlust överhuvudtaget men någon middag måste jag försöka få i mej. Det dag jobb jag har nästa vecka är bara extra så är jag inte bättre då får jag faktiskt lov att vara hemma för dom timmarna var ju ingenting ja räknade med från början och då känns det inte som om att ja förlorar så mycket. Men förhoppningsvis mår jag bättre till dess för på måndag är jag helt ledig och ska bara ligga i sängen och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0