Komma bort.

Jag måste komma bort ett par dagar för att sen komma hem igen. Få samla lite ork och energi för skolan, för livet. Ha ett miljöombyte. Få hinna med att leva och få tid för mej själv, hitta svaren jag söker efter. Har suttit och kollat på resor idag och hittat några passande. Så jag kommer troligen åka bort på en weekend i mars nu till värmen och stanna antingen tre eller fyra nätter. Eftersom jag inte har fått hela mitt mars schema ännu passar jag på att boka in det här nästa vecka så jag kan planera det med jobbet.

Var ner till posten tidigare och hämtade ut min nya jacka som jag beställt och storleken passade som tur nog riktigt bra. Har hoppat ur min älskade och fått på mej lite mera passande kläder för kvällen. Så nu sitter jag vid köksbordet och kollar mailen samt pratar med lite vänner över nätet. Måste bara bortsta tänderna för sen börjar det bli dags att röra sej mot city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0