Lördag morgon.

Hade en hur trevlig middag som helst med Adam igår. Det var så roligt och skönt att se honom efter så lång tid och hinna sitta ner och prata i lugn och ro ett tag. Blev genast på mycket bättre humör och jag lyxade faktiskt till det med en oxfilé till middag mendan vi berättade vad som hade hänt sista tiden i våra liv. Blev en aning avis för han är precis hemkommen ifrån San Diego. Tyvärr hade jag jue en tid att passa och var tvungen att åka vidare till jobbet vid åtta så vi kramade varandra hejdå och jag hoppade på bussen dit.

Det har varit en lugn natt och nu har jag precis kommit hem. Krypit ner i sängen och ska bara varva ner några minuter innan det är dags för mej att sova. Har så jäkla ont i min vänstra bröstmuskel och ryggen, vet inte om jag lyft någonting fel eller vad det kan vara.

Vi säger såhär så länge, tjingeliing !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0