måndag

Jag vill seriöst skjuta min grannar nu! I över en månads tid har dom hållt på att renovera sin lägenhet och jag trodde att dom äntligen var klara men så fan heller. Hela morgonen har dom hållt på att borrat, hamrat och låtit som vilddjur ovanför mej. Snart kan dom ju inte ha en hel vägg kvar som det inte är massa hål i. Har försökt sovit hela dagen men det har gått mindre bra tack vare idioterna och jag som jobbar inatt, suck..

Blir nog en ganska så lugn eftermiddag för mej, tänkte ta en lång dusch och fixa lite här hemma. Laga någon middag och så innan jag måste dra vidare. Hade varit skönt att vara ledig inatt men det är bara bita ihop och åka dit, oftast känns det bara småjobbigt timmarna innan man ska åka dit för att jag vet hur långtid det tar att åka och när man väl är där så är allt bra.

Kanske blir det lite lugnt här oxå så jag kan sova ett tag till för det skulle behövas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0