Nöjd..

Gud vad jag älskar det här fina vädret. Solen skinner ute och det är inte samma råa kyla ute som det varit tidigare, hade det bara slutat blåsa som det gör hade det varit perfekt. Skinnjackan har åkt på och jag fryser inte ens med den på nu, hihi..

Känner mej så nöjd.. Interjuven gick bra och jag har så gott som ett nytt till jobb bara tio minter därifrån jag bor för tillfället nu och det kommer bli så skönt. Hon skulle bara ringa och kolla mina referenser med min chef nu men det ska inte vara några problem. Så nu kommer jag köra på båda ställena ett tag framöver så får vi se vart jag tar vägen i sommar när jag är ledig ifrån skolan. Det ska ju minst sagt bli lite skönt att slippa den långa resvägen men jag är inte helt bredd på att släppa Tyresö helt och hållet än.

Har samlat massa vuxen poäng idag känns det som på mötet hos banken. Jag har börjat pensionsspara varje månad nu och öppnat ett fondkonto för sparande till handpenningen på en lägenhet framöver. Ändrat om mina sparkonton och fixat hit och dit. Tur att det var en trevlig och snäll bankman som visste vad han gjorde för jag fattade nada av hälften han sa, haha..

Har precis kommit hem och skickat iväg ansökan för den nya skolan som börjar den 21 mars. Försökt att få tag på min nuvarande lärare för att säga att jag ska hoppa av distansen men jag får inte tag på henne och mailat min studievägledare om att ansökan är inskickad så han kan godkänna det på en gång. Allt har bara klaffat så himla bra idag och jag har fått så mycket gjort.

Måste packa ner alla kläder ifrån nätet i plastpåsarna igen och fixa med returen nu och sen är det dags att fixa någon middag. Har inte hunnit äta någonting idag och jag är jättehungrig, sitter oxå och väntar på att mr K ska sluta jobbet för då drar jag dit och sover inatt för jag har ingen lust att sova ensam och sen blir det närmare till jobbet imorgonbitti. Myys...



Kändes inte riktigt som jag kunde komma till en interljuv och ett bankmöte i min
One piece så jag fick hoppa ur den idag och istället blev det skjorta ifrån HM och slitna jeans med skinnjackan till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0