Onsdag.

Har varit ute och gått en sväng idag. Köpte en take away latté och öste på volymen på högsta hugg i ipoden och bara gick utan något mål. Snön knastrade under mina fötter och även om det var kallt som in åt helvete var det väldigt befriande att rensa ut huvudet på alla tankar. Dom små snöflingorna föll ned så fridfullt framför mej och jag kände hur lugnet omfamnade mej.

När jag tittar på klockan nu ser jag att den har sprungit iväg alldeles för fort och att jag måste försöka äta lite, börja göra mej i ordning - raka bort tomteskägget som jag lyckats spart på mej och värma upp mej i en varm dusch för att sedan bege mej mot jobbet. 1:a natten av 4:a den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0