Pannkaks middag.

Har inte sovit en blund natten som var och jag ville inte vara ensam så när jag slutade jobbet hoppade jag in i en taxi och hamnade hemma hos en vän. Somnade till där hemma och sov ett par timmar och sen var vi och handlade grejor till middagen. Medans jag låg under täcket i soffan och tittade på Sofias änglar stekte min vän pannkakor till mej som jag åt med grädde och cola sås till Den hemlige miljonären. Därefter blev det Big brother och några timmars prat i soffan. Skönt att få bli lite ompysslad och vara liten, det var precis vad jag behövde ikväll.

En film väntar på att bli igång satt att soma till för mej nu så jag orkar ta mej upp imorgon..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0