Snö helvete

Fredag och jag önskar att jag kunde säga att det var en ledig helg som väntade mej men icke då. Jag är fullbokad med jobb hela helgen, livet är bra roligt ibland... Min sista helg i Huddinge och sen slutar jag där. Har pratat med personalen redan men måste ringa till vikariepoolen och säga upp mej. Lite läskigt känns det ju såklart att säga upp sej ifrån jobbet men jag kan inte sitta med tre olika jobb och sen skola på heltid.

Så förbannat trött på den här snön nu. Ett tag trodde jag att det var över och att vi faktiskt kunde njuta över att kunna ta oss fram utan att plumsa runt i massa snö men sån tur hade vi visst inte. Jag längtar så himla mycket efter dom första plusgradern och en bar mark.

Igår träffade jag Jessica inne i stan och vi satte oss på fotöljen i nästan två timmar och fikade, pratade och pratade. Så himla mysigt att träffa henne! Sen stack jag vidare och spenderade kvällen och natten på annat håll. Nu är jag hemma igen och ska hoppa in i duschen och göra mej i ordning för att åka till jobbet. Måste äta någonting oxå för jag har slarvat som fan med maten sista dagarna...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0