Söndag morgon och snart får jag gå hem.

Har proppat i mej så mycket alvedon nu som möjligt och börjar faktiskt må en aning bättre. Har en timme kvar här på jobbet och sen blir det hem och sova heeela dagen så jag klarar av en natt till. Envis som jag är kommer jag bara bita ihop och köra på för jag tänker inte sabba och få fler än mina två sjukdagar på dom här nio månaderna jag varit här. Allt är färdigt och jag sitter i princip bara och väntar på att morgon personalen ska komma nu. Har jag lite tur hinner jag med den tidiga bussen för hon som kommer idag brukar vara tidig.


Kommer stänga av min mobil idag så jag inte blir väckt så vill ni få tag på mej får ni ringa efter 18.00.
Ha en fin dag gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0