Trevlig kväll

Jag är bara hemma en snabbis nu för att byta om och är jättestressad. Har mitt första möte idag klockan 11 för ett nytt (till) jobb. Och sen klockan 14 har jag yttligare ett möte hos banken.. Spännande och se vad vi kan komma fram till där. Ska sätta mina pengar på lite olika kontot och kolla lite alternativ.

Fick hem mina kläder ifrån asos.com och gud vad besviken jag blev. Ett par skor, en kofta och ett par pyjamasbyxor kan jag behålla resten får jag skicka tillbaka. Beställde alla kläder i XS men allt bara hängde på mej och var för stort. Det måste varit något konstigt med deras storlekar för jag kan ju knappast ha XXS i kläder. Jaja, lite bittert.. Men dom var ändå inte lika snygga i verkligheten så då spar jag lite pengar, hehe.. Måste bara få hjälp med hur jag ska göra för retursidan är på engelska och ja hajjade inte mycket där.

Jobbet var snabbt över igår och när jag slutade åkte jag hem till mr K på direkten. Vi tog ett glas vin, satt och pratade framför tv:n och åt lite kex med ost. Mysigt.. Sen sov jag kvar där.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0