Mår piss..

Mår jag såhär imorgon bitti innan jag slutar finns det ingen chans att jag orkar gå hit en natt till. Känner mej helt slut! Jag svettas och fryser om vart annat och min huvudvärk är inte att leka med. Har petat i mej maxgränsen av alvedon just nu men dessvärre märker jag ingen skillnad alls. Men jag verkar inte vara ensam om att inte vara helt kry här på jobbet inatt.

Nu har vi precis fikat all personal och jag är klar med båda tvättstugorna, all städning och tavlan är skriven. Känns som om att jag kan göra det här i sömnen snart. Ska kika till alla om någon timme och sen är det bara att invänta tidig morgon innan det finns något att göra om inget speciellt dyker upp här. Verkar vara en väldigt lugn natt för oss alla här på huset vilket är skönt.

Måste komma ihåg att gå och göra ett nytt pass i veckan för mitt har gått ut. Jag har bestämt mej nu att jag kommer boka en resa nästa vecka. Sällskap är inte helt bestämt ännu men det löser sej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0