Äntligen.

Så var det dagen med det stora D:et framme. Idag har jag min första skoldag på flera flera år. Nervöst men mest förväntansfull just nu. Det ska bli roligt att komma igång och jag hoppas tiden går fort så jag blir färdig. Jag har sjukt höga krav på mej själv och idag ska vi göra upp studieplanen och hur lång tid allting ska ta. Mitt mål är att försöka klara det på ett år om jag ligger i hårt och pluggar massor. Vill man så går det, oftast..  Har pratat ett par gånger med läraren på telefon och hon verkar så himla gó och bra, skönt att det är en tjej tycker jag.

Jag ska bara packa ner lite block, pennor och skolboken sen borsta tänderna för jag måste nämligen åka strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0