Dag 07 - Ett ögonblick

Det är många år sedan nu, det var sent på kvällen och jag hade träffat Sandra i centrum. Ja tror vi hade varit och tagit en fika först men det minns jag inte helt säckert. Hursomhelst, vi tog en promenad, gick och gick och gick. Pratade och pratade. Det hann bli mörkt ute. Jag fick reda på saker jag aldrig vetat om och hela det samtalet förändrade mitt liv på många vis. Jag är glad att jag fick den tiden tillsammans med henne och fick reda på saningen även om många saker gjorde ont.  

Jag kanske inte tänker på just det ögonblicket så ofta idag men jag vet att vi delade det tillsammans.

Jag älskar dej av hela mitt hjärta och lite till.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och jag dej <3

2011-01-07 @ 02:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0