Det är helt öde ute just nu. Sitter på en ...

Det är helt öde ute just nu. Sitter på en helt tom buss påväg till jobbet. Hatar dom här tidiga mogonarna men det går bättre och bätte för varje gång. Har sovit två timmar och är allt annat än pigg men det är bara till två, sen åker jag tillbaka till hotellet och kryper ner i sängen. Igår hängde vi på stan hela eftermiddagen, ja hittade min dröm väska och så käkade vi sushibuffe. På kvällen var vi på hotellets spa å bastade, helt ljuvligt.. Klockan två i natt var jag huungrig igen så då blev det roomservice, hahaha. Nu ska jag hoppa av bussen här på jobbet. Har varit helt off den här helgen med att svara i telefon å sms, men den har varit på ljudlöst för det mesta och jag har behövt vila. Det var ett tag sen jag hade så här många dagars ledighet efter varandra. Allt blir sej likt på söndag när jag är hemma igen. Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0