=)

Det blev inte många lugna minuter i natt så där av min tysthet här. Varit lite av en kaos natten och speciellt morgonen. Nu är jag långledig förutom några få timmars jobb på lördag morgon men det känns helt okej.

Nu kämpar jag med att hålla mej vaken och inte somna.  Jag har tvättat upp tre maskiner med tvätt, packat väskan för några dagar och ska göra mej i ordning här snart. Vid två idag checkar jag och min gäst in på ett fint hotell här i Stockholm och njuter ett par dagar. Ska bli så otroligt skönt att få bli lite bortskämd och unna sej lite lyx. Jag vill bara vara dom här dagarna utan några måsten eller press, vila batterina lite och ha roligt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0