!!

Min plan om att sitta och plugga en stund i morse gick inge vidare för jag var så obeskrivligt trött och kom inte upp ifrån sängen förens klockan halv ett. Och då var jag tvungen att göra mej i ordning för jobbet på en gång. Solen sken och det var plusgrader utomhus. Tror vi sakta men säkert börja få känna på våren lite smått men det hinner nog snöa ett par gånger till innan vi kan skrika heeeej.

Jobbet gick bra och jag har precis kommit innanför dörren. Kollade igenom plugget och kollade vilka kapitell jag måste läsa igenom imorgon och vad jag ska skriva för uppgifter. Har krypt ner i sängen och ska sätta på ett avsnitt att somna till för imorgon ska jag till kära masmo och plugga hela dagen. Tror det kommer bli lite lättare då att komma igång. Hade ett väldigt bra snack med chefen idag på jobbet och jag fick mej en tankeställare och insåg att jag verkligen inte får sätta skolan i andra hand för det måste vara det jag prioriterar. Inte alltid det lättaste för en arbetsnarkoman som jag men det här kommer vara min livlina när jag är färdig. Jag behöver inte ha VG eller MVG utan det räcker med G, om fem tio år kommer dom bara kolla mina betyg så jag klarat det och sen är det referenser som gör att jag tar mej någonstans, för jag ska inte plugga vidare sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0