Ett sent godmorgon!

Halvligger relativt nyvaken i min säng med morgon ruffs i håret och häller i mej en hemmagjord latté för att försöka vakna till liv lite nu. Har halvsovit framför två avsnitt av Melrose place nu i eftermiddag. Drömt så fina drömmar hela dagen som gjorde mej alldeles varm i hjärtat när jag vaknade, men dom vill jag behålla för mej själv. Ibland behöver man inte göra allting så komplicerat och blanda in massa krångel utan istället njuta av det man uppskattar och tycker om. Om de så må bara vara en lite klapp på kinden... Det behöver inte vara svårare än så eller finnas massa krav.

Går på min sista natt för ett par dagar nu och ingen är nog mer glad än jag just nu. Och för att slippa massa dumma missförstånd nu, jag tycker verkligen om mitt jobb och trivs med det jag gör, det är bara nätterna som blivit lite ensamna. Det blir en snabb dusch och sen ska jag försöka rota fram mina mjukisbyxor här i allt klädkaos och en stor luvtröja.

Det blev inte roligare än såhär men jag har ju liksom inte gjort så mycket idag.

Och alla ni som är lediga - Ha en riktigt fin kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0