Godmorgon torsdag

Det finns faktiskt inte någon anledning till att jag inte bloggat på ett par dagar förutom att jag inte haft någon lust över huvudtaget. Har varit hektiskt med jobb och all min lediga tid har gått till att göra sysslor här hemma som att städa och tvätta, hunnit prata lite med vännerna och lite annat.

Mitt schema den här veckan är superkonstigt och jag jobbar varannan natt och därför är min sömn helt upp och ner just nu. Trotts att jag varit ledig har jag varit vaken hela natten och tänkte försökt sova nu på morgonen men mina idioter till grannar tycker tydligen inte det för dom håller på att renovera lägenheten en våning ovanför. I två veckors tid nu varje morgon har dom sågat, hamrat och borrat heela dagarna långa. Kanske att dom slutar till eftermiddagen så jag kan lägga mej och sova ett par timmar då istället för annars kommer jag vara helt förstörd när jag ska vara på jobbet ikväll. Har till och med försökt att sova med ipoden på högsta volym men det låter så mycket ändå så det är omöjligt..

Har ett par viktiga samtal att ringa nu på förmiddagen samt en del mail att skriva. Framtiden kommer att se lite annorlunda ut nu och jag har tagit en del beslut med skolan som känns så sköna. För att klara av den måste jag tänka om på en del plan. Ska ta mej till centrum en sväng för att uträtta några ärenden oxå - skicka tillbaka ett paket, kolla på ett par skor, handla mat och lite sånt står på to do listan idag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0