Helgen.

Helgen börjar lida mot sin slut och verkligheten kallar på mej. Min ledighet är slut och imorgon börjar skolan på riktigt och jobb en hel del i veckan. Nu känns det en aning nervöst men jag tror att allt kommer bli bra. Var på stan tidigare idag för att byta min skolbok till den rätta men dom hade inte den inne på lager så den är beställd, typiskt.. Jag hoppas att den jag har fungerar så länge ifall jag tittar i den försiktigt annars vet jag inte vad ja ska göra. För jag måste ju börja plugga redan imorgon när jag träffat läraren..

Jag har haft en jättebra helg tillsammans med min vän och det har varit så skönt att få koppla bort allting, inte ha några måsten på sej och det viktigaste man behövde bry sej om var ifall skylten på hotelldörren "Stör inte" hängde uppe eller inte, eller att ta sej upp till frukostbuffén, och det lyckades jag bara med en gång. haha! Vi har hängt på stan en hel del, ätit god mat, skrattat, pratat, bastat och haft en soft killhelg tillsammans helt enkelt. Men jag tycker det ska bli skönt att få krypa ner i sängen själv och sova sen för hur trevligt den än är att vara med vänner och ha dom omkring sej så blir det rätt intensivt att umgås flera dygn i sträck - oavsett vem det än må vara.




Från tidigare idag när vi var på stan och fikade innan vi sa hej då till varandra.  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0