Jobb och fika..

Trodde inte att det var sant när vacklarklockan ringde i morse och det var dags att kliva upp. Jaag var död och det kändes knappt som om att jag sovit någonting. Hoppas att jag vänjer mej vid dom här tidiga morgona snart...

Dagen gick fort på jobbet, hann med en duschning på morgonen och sen var det fullt upp till fram efter lunch. Sista timmen var lite små seg och vid tre fick jag gå och byta om till privata kläder och skutta därifrån.

Träffade Sofie inne i stan, vi gick och tog en fika och satt och pratade i lugn och ro. Hon gav mej så fina kloka råd som jag ska vara rädd om och sen gick vi runt en snabbis på stan. Hon åkte sen till jobbet och jag har nyss kommit hem....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0