Klappat och klart.

Nu är det klart, jag vaknade utav att läraren ringde mej på eftermiddag och på måndag börjar jag skolan. Hon verkar hur gullig som helst och det känns superbra. Det är viktigt för mej att ha en bra lärare och jag fick känslan av att hon var det. Hon kunde svara på alla mina frågor och vi ska lägga upp en studieplan som är anpassad av vad jag behöver och hur jag kommer jobba. Hur bra låter inte det här? :) Dock måste jag byta skolboken för dom har en annan än den jag har skaffat.

Är inte alls så farligt trött, hällt i mej några koppar kaffe och nyss kommit ut ur duschen. Satt på mej ett av mina nya par jeans och kleta ner håret och fixat det. Kanske borde käka någonting och sen börjar det bli dags att åka. Även denna natt jobbar jag och jag hoppas att den blir lite lugnare än den som var, eller iallafall morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0