Livet. I all ära..

Jösses vilken lång dag det varit. Tårar som runnit, skratt som skrattat. Jag känner mej helt utmattad. Hänger inte riktigt med vad som händer just nu, jävla berg och dalbana som åker upp och ner, så mycket på en och samma gång. Viktiga beslut som måste tas, velande fram och tillbaka, tänka efter en extra gång, ångra sej, gå tillbaka till det man först bestämde. Ja gud vet vad.. Det är inte lätt att veta vad man ska göra när all press från höger och vänster kommer, höga förväntningar och tidigare misslyckanden som som känns som nya.

Det lutar åt att jag kommer ta ett beslut som kommer vara väldigt viktigt för framtiden, känns lite osäkert men ändå som ett måste för jag mår nog inte så jättebra av att ha det såhär. Folk i min omgivning har lagt märkte till det och sagt sitt men jag har inte velat lyssna. Förens nu.. Tillochmed jag känner att det kanske gått lite för långt och blivit för mycket. Jag har tappat bort det som jag tycker är viktigt och betyder någonting på riktigt.  Vad det rör sej om tänker jag inte tala om förens allting är klart men jag kan säga så mycket som det att jag ska inte flytta ifrån sthlm eller nått sånt.

Förlååt, ja svamlar nog bara nu. Jag vet att jag borde sova men jag kan inte. Legat i sängen nu ett par timmar och vridit på mej, försökt somna till både film och musik, tystnad och mörker men ingenting fungerar. Sängen känns lite för stor i natt för mej och jag insåg en del saker under kvällen. Det är så lätt att tappa bort sej själv på livets resa, glömma bort det som verkligen är viktigt och välja fel val. Pengar är inte allting men livet är allt. Det går inte i repris och du har bara ett.

Skolan gick iallafall okej och jag har försökt plugga lite under kvällen fast det varit svårt. Egentligen skulle jag behöva vara ledig imorgon, plugga massor och fixa några andra viktiga saker men jag jobbar heldag och får ta igen allt det på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0