Lördagen den 8:e Januari

Det är såhär, vissa dagar har jag hur mycket som helst att skriva och dela med mej av och andra dagar tar det bara stop och jag behöver få vara själv. Jag skriver några ord men raderar allt på en gång och blir inte nöjd.

Igår hade vi en väldigt mysig dag på jobbet. Ingen stress utan allt fick ta sin tid och det vara bara så härligt. Tog en duschning, pysslade i köket, skrattade mycket med personalen och satt länge och kollade på tv med gamlingarna. En toppen fredag.. Kom hem ganska så sent, käkade middag framför tv:n och satt och pratade bort halva kvällen med M och det var faktiskt rätt så trevligt det oxå.

Idag har jag njuit av min lediga dag, klev inte upp ifrån sängen förens efter klockan ett även om jag vaknade tidigt. Har hunnit varit ute i bergshamra hos min fina skatt och hälsat på ett par timmar, ringt ett väldigt viktigt samtal om framtiden och nu har jag nyss kommit hem igen. Ska laga lite middag tänkte jag och fixa här hemma med saker jag inte hunnit med. Hade några snabba funderingar på ifall jag skulle gå ut en sväng ikväll men nu har det börjat snöregnat hära och jag har verkligen inte lust att ta mej ut i det här ovädret. 

Har fått hem mina produkter för att bleka tänderna så jag kanske ska försöka mej på det ikväll. Det jobbiga blir bara att jag inte får röka eller prata på ett par timmar.. Hmpf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0