Måndag 2011-01-03

Åh, det här kommer bli en lååång lång dag känner jag. Har sovit 4 timmar för att jag är tvungen att vända tillbaka dygnet och ska kunna sova ikväll. Känner mej nästan bakis fast jag inte druckit en droppe men de beror nog på att jag är så trött. Hursomhelst, jag är ledig idag och ligger just nu och kollar på Melrose place i sängen. Hann inte med några avsnitt inatt.. Ska göra i ordning en latté och ringa en vän, sen måste jaa börja göra mej i ordning för jag ska vara hos läkaren 16.00. Inge allvarligt eller speciellt, jag ska bara kolla en sak.. Får se om jag försöker fixa min skolbok när jag ändå är inne i stan för nu är det bara några få dagar kvar tills skolan börjar och jag har inte hunnit göra det ännu.

Ja hoppas verkligen att mina skor kommer idag så jag får gå och hämta dom. Inte för att jag ska iväg och ha dom till något speciellt den här veckan men jag vill ändå pröva dom så jag veta att dom sitter som dom ska. Tycker det är dåligt dessutom att dom inte kommit fast jag betlade extra och skulle ha dom innan nyår. Har hittat en tv på elgiganten som jag ska gå ner och titta på innan dom stänger ikväll. Måste även se ifall de finns en tvättid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0