När vi har det såhär, när du ställer upp o...

När vi har det såhär, när du ställer upp och visar att du bryr dej så tycker jag om dej så mycket. Jag önskar att vi alltid har det just precis så för det betyder så mycket för mej. När du är min stöttepelare som jag kan få vila mej tillbaka lite på, ta ett djupt andetag och rådfråga. När jag är viktigt för dej. När du finns här för mej, ser mej, Men ja blir livrädd att du ska försvinna lika snabbt och lämna mej ensam kvar när jag behöver dej som så många gånger förr. Den där oron finns alltid där, att vi ska börja bråka och att allt ska vara förstört igen. Vi båda har ett sånt humör, en stark vilja och när ja känner mej pressad å skriker efter din hjälpande hand blir det nästan alltid pannkaka av allt för att vi pratar olika språk. Men när vi har det som vi hade det igår blir ja så varm i hjärtat och längtar efter att få vara liten, krypa in i din famn och höra när du säger att allt löser sej. Men jag är stor nu å så nära kommer vi nog aldrig stå varandra igen, men jag är glad för det lilla så länge det varar. Finns den en önskan jag har så är det att det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0