pluggat

Jag skulle ljuga om jag sa att det varit lätt, för det har det inte varit. Att ha börjat med plugget har varit en av dom största utmaningar jag gör genom livet just nu och det är svårt och tufft. Men nu har jag gjort första uppgiften och det känns helt okej. 3 A4:a sidor är skrivet som jag ska lämna in. Har del 2 kvar att göra på det här kapitellt och sen börjar nästa kapitell på måndag. Vet inte hur många gånger jag bara velat skita i allt, hoppa av skolan och  leta efter ett annat yrke men innerst inne vill jag inte det. Det är plugget som är svårt för mej för det praktiska arbetet gör jag riktigt bra och tycker om men jag ska hålla ut, kämpa på och inte ge upp.

Satt tio timmar igår med skolan men tillslut var jag tvungen att ta ett brake och gick på bio. Såg änglagård 3 och tog ett glasvin med mitt sällskap, sen var det bara hem och plugga igen. Idag har jag suttit ett par timmar och gjort färdigt det. Jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0