Puuhh...

Det har varit några svettiga minuter idag där jag trodde att allt skulle braka och bli förstört men nu verkar allting ha löst sej. Jag tog mej upp tidigt i morse för att åka och skriva in mej på Åse vuxengymnasium där jag från början skulle plugga omvårdandsprogramet men när jag kommer dit idag får jag höra att kursen är inställd pga för några sökande. PAAANIIIK ! Ringt runt till hela nacka kommun för att hitta någon att prata med men alla har varit upptagna men tillslut fick jag tag på rektorn och fick hjälp.. Nu har jag hittat en annan skola som verkar ännu bättre för mej och jag sitter och väntar på att läraren ska ringa upp mej imorgon så jag kan börja redan den här veckan. Det känns väldigt bra och jag tror att den här skolan kan vara ännu lite bättre just för mej och mina behov. Jag kommer göra det på distans men ändå ha tät kontakt med läraren och träffa henne 1-2 gånger i veckan och dessutom kommer hon följa upp så att jag klarar alla mål och prov.

Ska lägga mej och sova två timmar nu så jag orkar med min andra natt. Tröttheten är enorm och sovtimmarna är alldeles för få just nu. Som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0