Sista januari

Det är ny vecka och måndag med andra ord, solen skinner utomhus och jag har en helveckas ledighet framför mej! Humöret är på topp.

Godmorgon förresten!

Sitter vid köksbordet med datorn och precis mumsat i mej en skål med nudlar och en till skål med majs och gurka. Den bästa frukosten som finns enligt mej. Är det något som slår det så är det väl kanske hamburgare eller nybakta bullar.. ;) Sen jag var liten har jag inte tyckt om valigt frukost för det är ju så tråkigt med mackor och té eller flingor och mjölk typ..

Har en hel veckas ledighet som väntar mej och det är så välkommet. Först hade jag tänkt jobba lite extra på dagarna den här veckan men jag ändrade mej ganska så snabbt och ska vara helt ledig ända tills på fredag. Dock har jag ett möte hos studievägledaren senare idag, måste ringa några olika jobb och sen fixa några små ärenden under dagen. Bland annat måste jag lämna in min mobil på lagning alternativt få en helt ny och då kommer jag garanterat välja en annan model och sen måste jag nog ta mej in till stan en sväng. Annars är den här veckan ganska så oplanerad och jag ska bara göra saker som faller mej in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0