Snart dags att gå hem.

Natten har varit lugn och i princip har alla sovit hela natten. Några som var rädda när det smällde som värst. Vid tolv slaget skålade vi i cider och stod på balkongen och kollade på lite raketeter. Nu kommer väl alla djurägare hata mej men jag tycker det är så fint och maffigt när det smäller på en kolsvart himmel i flera olika färger. Nästa nyår kan jag lova att jag inte tänker jobba natt och förhoppningsvis befinner jag mej i värmen då och står på en sandstrand och firar in det nya året. En liten dröm jag har..

Allting är färdigt här nu och jag sitter och väntar på att klockan ska slå sju och morgon personalen ska komma. Kanskekanske att jag hinner men den tidiga bussen hem och kan lägga mej och sova lite tidigare. Det ska bli skönt att få krypa ner i sängen och krama om kudden hemma för det känns att man varit vaken nästan ett helt dygn nu..

Och mina skor kom inte igår heller.. Suck. Så nu hoppas jag verkligen att dom kommer på måndag. Dåligt av dom bara när man betalat extra pengar för att ha dom till nyår. Tur att man inte skulle iväg på fest och skulle använda dom den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0