Trött och uttråkad.

Gud vad det är tråkigt att vara ledig på vardagarna. Alla jobbar eller går i skolan och har därför inte tid att ses mitt på dagen och nu orkar jag inte lämna lägenheten och bege mej ut någonstans. Hmpf.. Hade jag bara fått hem mitt CSN kort hade jag kunnat skaffa det där förbannade gymkortet och kommit igång med träningen.

Hade det inte varit för att jag har ett viktigt bank möte och ett jobb möte på Onsdag hade jag dragit iväg dom här dagarna jag är ledig, långt bort ifrån Sthlm som jag är så trött på för tillfället. Men nu får jag stanna hemma och göra det bästa av saken för jag kan inte missa något av just dom här två möterna för dom är riktigt viktiga för framtiden. Ska även ringa två olika skolor imorgon för nu har jag bestämt mej för att byta skolan till dagtid i klassrum och det var därför jag träffade studievägledaren idag för att prata igenom det.

Ligger i sängen och mumsar i mej chips framför en film jag precis satt på. Jag har svårt att hålla ögonen öppna och är så trött fast klockan inte är så mycket. Dock måste jag försöka hålla mej vaken ett litet tag till för annars kommer jag vakna mitt i natten och inte kunna somna om igen.. Har inte sovit hemma eller själv nu på ett par nätter så det är riktigt skönt att sträcka ut mej i min stora gigantiska säng och inte ha någon att trängas med, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0