23:52

Sitter på jobbet. Verkar vara en väldigt lugn natt och jag har redan tömt båda tvättstugorna på tvätt, fixat diskmaskinerna och varit runt hos alla. Vi i personalen har fikat och tavlan är skriven för imorgon. Den gemensama städningen behöver jag inte bry mej om inatt, snällt. Detta kommer bli en lååååång natt känner jag.

Har faktiskt tagit med mej min egna dator och internet hit idag. Lika gärna som att vi får sitta och kolla på tv ifall det är lugnt kan jag sitta vid min dator. Kan jag skriva av mej det jag vill och pyssla med det som behövs. En natt kvar imorgon och sen är jag lååångledig. Hoppas dock att det kanske blir några lediga dag tider för att jobba lite extra. Sen blir det en hel del med skolan oxå som sätter igång.. Eftersom jag kan validera av första praktiken och möjligtvis den andra och att jag pluggar på distans väljer jag min egna studietakt och mitt mål är att klara dom här tre terminerna på ett år så att jag är färdig till nästa januari.. Annars blir det till den sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0