Work

Det borde vara förbjudet att gå upp såhär tidigt på morgonen, jag är heeelt död och verkligen ingen morgon människa. Att det finns människor som går upp såhär tidigt varje dag fattar jag inte.... Oftast har jag inte slutat jobbet ens vid den här tiden och kommit hem för att sova... Jag har inte sovit så mycket inatt utan mest legat och tänkt fram och tillbaka, fram och tillbaka.. Det finns ett viktigt beslut jag måste ta innan måndag och jag måste få tag på en person oxå för att få hjälp och se vad de finns för alternativ.

Jag kommer tillbringa heeeela min dag på jobbet idag. Jobbar från 8-21 så jag kommer inte hem för ens sent ikväll..

Ha en fin dag gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0