Typiskt eller vad?

Hela veckan har bestått utav jobb från tidig morgon till sena kvällar typ och jag har inte gjort så mycket annat tyvärr. Igår hade jag min första lediga dag och den spenderade jag i sängen helt däckad hela dagen. På kvällen var jag iväg på  en snabb middag. Nästa vecka blir LITE lugnare men är ganska fullbokad med annat då istället. Bävar lite att måndag ska komma nu... Det kommer bli svårt att släppa iväg min lilla skatt..  

Idag har jag varit uppe med tuppen och städat/tvättat lite.. Hinner oftast inte med det så det var inte en dag för tidigt att göra det. Börjar jobbet vid 14.30 i eftermiddag men ska göra ett stopp på vägen så ja ska strax bege mej tänkte jag.  

Åååh... Det här kan inte komma mera olägligt just  nu. För ett år sedan sökte jag mitt dröm jobb och idag ringde dom upp mej och vill att jag ska komma på en interjuv, jag förklarade att jag jobbade inom vården idag och att jag inte jobbat med skor på vääääldigt länge men dom ville träffa mej ändå. Hur typiskt är inte det här??? Skolan börjar om lite mindre än tre veckor och.. Ja jag vet inte. Det känns bara som om att det här kommer jätteolägligt. Har ingen aning om vad jag ska göra. Ska jag gå på interjuven eller inte? Vill jag tillbaka till det jag en gång i tiden älskade så högt?



Kände för att göra mej lite fredags fin idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0