Allt

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller vad jag ska säga för det har hänt så otroligt mycket saker i mitt liv på väldigt kort tid. Det är som en ny värld har öppnat sej och jag har börjat leva ett helt nytt liv nästan.

Nu har det gått lite mera än en vecka sen jag flyttade till min underbara lägenhet och jag trivs som fisken i vattnet. Har fått ordning och alla saker på plats, bott in mej och känner att det är hemma. Min trygga borg! Skolan har sparkade igång i måndags och det känns bra. Jag är inte längre den som inte fattar någonting och sätter mej längsbak utan det är tvärtom nu. Och den största skillnaden från förr är att nu vill jag verkligen för jag tycker det är så intressant och jag vill lära mej mera. Har haft veckan ledig ifrån jobb nu oxå för att sattsa och komma igång med skolan.

Livet har tagit en helt annan vändning nu. Och även om det ibland kan kännas jobbigt har jag hittat ett lugn inombords, jag har hittat min väg att gå.

Vet inte riktigt hur ja ska förklara eller säga riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0