WIIIIIEEE

Ojojoj, tiden går så fort och det är så mycket som händer just nu. Vet inte riktigt hur jag ska hinna andas bara. Om några få dagar flyttar jag till min egna lägenhet och det här har jag gått och väntat på i flera år. MIN LÄGENHET ! Kan inte riktigt beskriva känslan som jag går runt och bär på just nu, det är mycket som ska ordnas och jag har haft fullt upp med jobb och sen har jag typ bott i inredningsbutiker sen jag fick reda på det hära. Om 1,5 vecka sparkar skolan igår och jag har fått en schema som är hur bra som helst som passar min skola.

Aah, ja fattar inte riktigt att det här händer. Måste hinna packa allting här hemma och sen börja flytten i början på nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0